Kierownica multifunkcyjna

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piotraskbw
    Classic
    • 2018
    • 18
    • Superb I (3U4)

    Kierownica multifunkcyjna

    Mam problem z odpaleniem multifunkcji, pacjent Superb 2007 z radiem symphony

    Wszystko podłączone zgodnie z instrukcją na forum passata (przekaźnik 452) + uzupełnienie pinów od CAN Komfort (1 CAN Low, 3 CAN High). Do tego sprawdzone przewody po 3 razy ze schematami z elsy.

    Niestety przyciski na kierownicy nie działają, natomiast są podświetlone.

    Po podłączeniu VCDS w module 16 błąd komunikacji, natomiast przy wykonaniu testów elektrycznych ścisza i podgłasza radio oraz przerzuca stacje niżej i wyżej

    Tak się zastanawiam czy walnięty jest moduł w kierownicy czy "przekaźnik", a może "przekaźnik" jest za stary do kierownicy.

    Moduł TRW w kierownicy



    Te naklejki to moja sprawka, bo farba schodzi od dotknięcia palcem (przepisane to co było na przekaźniku) 




  • koleś
    RS
    • 2009
    • 2832
    • Fabia combi (6Y5)
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Skąd jesteś?

    Na Śląsku mogę pożyczyć kierownicę na testy. Mam taką w mojej Fabii.

    Mam też sterownik multifunkcji. Mogę sprzedać.
    Ostatnio edytowany przez koleś; 6390.
    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

    Komentarz

    • piotraskbw
      Classic
      • 2018
      • 18
      • Superb I (3U4)

      #3
      Na chwilę obecna na zagranicznym forum (chyba to było vwvortex) znalazłem informację, że samochody bez can mają multi na przekaźniku 452, a samochody z "częściowym" canem używają przekaźnika 451.

      W ogóle w etce znalazłem klika dziwnych informacji

      W S1 był niby używany przekaźnik 452, ale wiemy że na pewno w wersji którą zakupiłem (soft 0002) nie działa, natomiast występowała też inna wersja przekaźnika 452 (hardware 0002 + software 0003)
      Przed liftem montowali także przekaźnik 451 o nr 1J0 907 487 C a po lifcie 3U0 907 487 A który ma oznaczenie 486 a w etce jest opisany jako 451

      Na razie testowo zakupiłem 486 (3U0 907 487 A) i czekam na paczkę

      Komentarz

      • koleś
        RS
        • 2009
        • 2832
        • Fabia combi (6Y5)
        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Ja robiłem w dwóch Octaviach, w Sharanie i mojej Fabii (mam CAN) i w każdym z tych aut działa z 452.

        Jakbyś chciał 451 to też mam.
        Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
        Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

        Komentarz

        • piotraskbw
          Classic
          • 2018
          • 18
          • Superb I (3U4)

          #5
          Może potrzebny jest inny 452, a ja mam 452 (software 0002 + hardware N/A) z 2001r

          Żeby było śmieszniej to przekaźnika 452 jest 6 wersji
          Przekaźnik Nr części Software Hardware TRW
          451 1J0 907 487 A 0003
          0004
          0004
          0005
          0002
          0002
          0003
          0003
          61122415
          451 1J0 907 487 C 0006 0004 61122415
          452 1J0 907 487 B 0001
          0002
          0002
          0002
          0002
          N/A
          N/A
          0001
          0002
          0003
          61122413
          452 1J0 907 487 D 0002 0004 61122413
          486 3U0 907 487 A 0002 0002 61666415

          Komentarz

          • piotraskbw
            Classic
            • 2018
            • 18
            • Superb I (3U4)

            #6
            Problem rozwiązany, winny był "przekaźnik" montaż przekaźnika 486 rozwiązała problem.
            Przy okazji przyjmuje on wszystkie kodowania: 00001, 00008, 00118, 00119

            Komentarz

            Pracuję...